მთავარი » ინფორმაცია საგანმანათლებლო ორგანიზაციის შესახებ
ინფორმაცია სტრუქტურის, მმართველობის ორგანოების, ხელმძღვანელობისა და პედაგოგიური (სამეცნიერო-პედაგოგიური) შემადგენლობის შესახებ. ოფიციალური მოვალეობების, ამოცანებისა და უფლებამოსილებების ჩამონათვალი.
სტრუქტურა და მმართველი ორგანოები
მენეჯმენტი:
- აღმასრულებელი დირექტორი
- სასწავლო ცენტრის დირექტორი
- სასწავლო ცენტრის დირექტორის მოადგილე
- ბუღალტერი
პედაგოგიური (სამეცნიერო და პედაგოგიური) შემადგენლობა:
- მასწავლებლები
აღმასრულებელი დირექტორი
ახორციელებს ორგანიზაციის გენერალურ მენეჯმენტს რუსეთის ფედერაციის კანონმდებლობის შესაბამისად.
სასწავლო ცენტრის დირექტორი
- უზრუნველყოფს ორგანიზაციის სისტემატურ სასწავლო და ადმინისტრაციულ მუშაობას.
- უზრუნველყოფს ფედერალური სახელმწიფო საგანმანათლებლო სტანდარტისა და მოთხოვნების შესრულებას.
- განსაზღვრავს ორგანიზაციის განვითარების სტრატეგიას, მიზნებსა და ამოცანებს, იღებს გადაწყვეტილებებს მისი მუშაობის პროგრამული დაგეგმვის, სხვადასხვა პროგრამებსა და პროექტებში მონაწილეობის შესახებ, უზრუნველყოფს სასწავლო პროცესისა და პროგრამების პირობების მოთხოვნებთან შესაბამისობას, ორგანიზაციის საქმიანობის შედეგებს. და განათლების ხარისხის, განათლების ხარისხის მუდმივი ამაღლების მონიტორინგი.
- უზრუნველყოფს ობიექტურობას მოსწავლეთა განათლების ხარისხის შეფასებისას.
- ახორციელებს ორგანიზაციის განვითარების პროგრამების, საგანმანათლებლო პროგრამების, სასწავლო გეგმების, საკურსო პროგრამების, დისციპლინების, წლიური კალენდარული განრიგის, წესდების და შრომის შინაგანაწესის შემუშავებას, დამტკიცებას და განხორციელებას.
სასწავლო ცენტრის დირექტორის მოადგილე
- პასუხისმგებელია სტუდენტთა ჯგუფების ფორმირებაზე, ურთიერთქმედებს საწარმოებთან.
- უწევს კონსულტაციებს ტრენინგთან დაკავშირებულ საკითხებზე ტელეფონით და ელექტრონული ფოსტით.
- პასუხისმგებელია საგანმანათლებლო ორგანიზაციის შესახებ ინფორმაციის განთავსებაზე ინტერნეტში და ინტერნეტ საიტებზე.
ᲛᲗᲐᲕᲐᲠᲘ ᲑᲣᲦᲐᲚᲢᲔᲠᲘ
აწყობს ფინანსურ საქმიანობას
პედაგოგიური (სამეცნიერო და პედაგოგიური) შემადგენლობა
- ატარებს ტრენინგს. ორგანიზებას უწევს და აკონტროლებს მოსწავლეთა დამოუკიდებელ მუშაობას, ინდივიდუალურ საგანმანათლებლო პროგრამებს, სწავლების სხვადასხვა ფორმების, მეთოდებისა და საშუალებების, ახალი საგანმანათლებლო ტექნოლოგიების, მათ შორის ინფორმაციის გამოყენებით.
- მხარს უჭერს აკადემიურ დისციპლინას, გაკვეთილებზე დასწრების რეჟიმს.
- ახორციელებს სასწავლო პროცესში საკონტროლო-შეფასების აქტივობებს საინფორმაციო-საკომუნიკაციო ტექნოლოგიების პირობებში შეფასების თანამედროვე მეთოდების გამოყენებით (მათ შორის, დოკუმენტაციის ელექტრონული ფორმების შენარჩუნება).