გამყიდველი იღებს ვალდებულებას საკუთარი ხარჯებით აღმოფხვრას საგარანტიო პერიოდში გამოვლენილი და წარმოდგენილი დეფექტები, რომლებიც დაკავშირებულია პროდუქტის ხარისხთან და კომპონენტებისა და მასალების ხარისხთან. რემონტისთვის მწარმოებლის მოთხოვნების შესაბამისად, საქონელი უნდა დაუბრუნდეს გამყიდველს.
ცვეთა დაქვემდებარებული ნაწილები, ინტენსივობისა და მუშაობის პირობების მიხედვით;
კარბურატორის რეგულირება და დარეგულირება;
ნაწილები, რომლებიც ექვემდებარება ბუნებრივ ტანსაცმელს;
აცვიათ ნაწილები და სახარჯო მასალები;
ნაწილები და მასალები შეზღუდული მომსახურების ვადით.
საგარანტიო განცხადება არ ითვალისწინებს რაიმე სხვა ვალდებულებას, ნაგულისხმევი ან რაიმე შეთანხმების შესაბამისად. არანაირი პასუხისმგებლობა არ არის გათვალისწინებული რაიმე პირდაპირი ან არაპირდაპირი ზიანისთვის, მოგების დაკარგვაზე ან სხვა ზარალზე.
საგარანტიო ვალდებულებების შესრულების წინაპირობაა ამ საგარანტიო ბარათის არსებობა საქონლის უშუალოდ მომხმარებელს ან დილერზე გადაცემისას (მიწოდებისას).
მწარმოებლის საგარანტიო ვალდებულებები სრულად არის მხარდაჭერილი, საგარანტიო ბარათში მითითებული რიგი პირობების გათვალისწინებით.
ტექნიკოსი მოუსმენს პრობლემას და გაუწევს პირველად კონსულტაციას. მფლობელს შეუძლია დამოუკიდებლად გადაჭრას ელექტრონული მოწყობილობების მიერ წარმოქმნილი სხვადასხვა შეცდომები, ხელმძღვანელობს აღჭურვილობასთან მუშაობის ოპერაციით.თუ პრობლემას თავად ვერ გადაჭრით, დაუკავშირდით სერვისის სპეციალისტებს და მიიღეთ რეკომენდაციები ტელეფონით.
Will be used in accordance with our Privacy Policy